13E054ASS - Adaptivni sistemi za upravljanje i obradu signala
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Adaptivni sistemi za upravljanje i obradu signala | |||
Akronim | 13E054ASS | |||
Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
Modul | modul Signali i sistemi | |||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | nema | |||
Ciljevi izučavanja predmeta | Cilj predmeta je da se studentima prezentiraju osnovni koncepti u adaptivnoj obradi signala i adaptivnom upravljanju. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Ovladavanje metodama projektovanja za adaptivnu obradu signala sa akcentom na realnim problemima kao i tehnikama projektovanja adaptivnih regulatora za široku klasu determinističkih, stohastičkih i nelinearnih sistema. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Eksponencijalni adaptivni algoritmi, adaptivno poništavanje eha, multikanalno adaptivno filtriranje u frekvencijskom domenu, tehnike redukcije šuma, adaptivna ekvilizacija u bežičnim prenosima, adaptivno upravljanje determinističkim sistemima, funkcionalno adaptivno upravljanje stohastičkim sistemima. | |||
Sadržaj praktične nastave | Studenti će imati obavezu da na konkretnim problemima, primenom programskog paketa MATLAB primene neku od metoda adaptivne filtracije signala ili projektovanja adaptivnog regulatora. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
3 | 1 | 1 | ||
Metode izvođenja nastave | 45 časova predavanja + 15 časova vežbi na tabli | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 0 | |
Praktična nastava | 40 | Usmeni ispit | 30 | |
Projekti | ||||
Kolokvijumi | 30 | |||
Seminari | 0 |