Назив | Практикум из објектно оријентисаног програмирања |
---|
Акроним | 24С112ПООП |
---|
Студијски програм | Софтверско инжењерство |
---|
Модул | |
---|
Тип студија | основне академске студије |
---|
Наставник (предавач) | |
---|
Наставник/сарадник (вежбе) | |
---|
Наставник/сарадник (ДОН) | |
---|
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни |
---|
Условљност другим предметима | Нема формалног услова, потребно је предзнање градива предмета Објектно орјентисано програмирање 1 и редовно праћење предмета Објектно орјентисано програмирање 2. |
---|
Циљеви изучавања предмета | Стицање практичног искуства у примени знања стеченог на предметима Објектно орјентисано програмирање 1 и 2. Проширивање знања и стицање вештине коришћења стандардних библиотека језика C++ и Јава. Увежбавање поступка објектно оријентисане декомпозиције у развоју сложенијег софтверског пакета, уз његову имплементацију и тестирање. |
---|
Исходи учења (стечена знања) | Стицање способности да:
-користе напредне могућности алата за развој софтвера (MS Visual Studio, JetBrains и Eclipse)
-користе класе из стандардних библиотека језика C++ и Јава
-анализирају функционалну спецификацију софтверског пакета и изврше објектно оријентисану декомпозицију на градивне елементе, са фокусом на вишеструку употребљивост написаног кода
-имплеметирају и тестирају софтверски пакет |
---|