13Е092ЕЈ42 - Енглески језик 4
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Енглески језик 4 | |||
Акроним | 13Е092ЕЈ42 | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | модул Електроника | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 2.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Студенти би требало да поседују ниво знања енглеског језика на вишем средњем нивоу. | |||
Циљеви изучавања предмета | Обучавање студената да објашњавају сложене процесе. Развијање вештина критичког размишљања студената. Обучавање студената да читају текстове и изолују специфичне информације из истих. Оспособљавање студената да читају и деле информације у вези са темама из електротехнике. Оспособљавање студената да напишу кратку биографију и мотивационо писмо. | |||
Исходи учења (стечена знања) | По завршетку овог модула, студенти би требало да буду у стању да: - објашњавају сложене процесе у различитим областима електротехнике, - користе вештине критичког размишљања за решавање специфичних задатака, - попуне дијаграме и табеле у складу са датим упутствима, - напишу кратку биографију и мотивационо писмо, - бележе детаље из говорног и писаног дискурса електротехнике | |||
Садржај предмета | ||||
Линк ка страници предмета | https://elearning.rcub.bg.edu.rs/moodle/course/view.php?id=492 | |||
Садржај теоријске наставе | Структуре поређења и контрастирања. Нефинитни глаголски облици – инфинитиви, партиципи, герунд. Инфинитиви циља за показивање везе између чињеница и идеја у писању и говорењу. Принципи груписања нових речи у скупове тема ради њиховог лакшег меморисања. Алгоритам преноса информације из текста у дијаграм. Формална правила за усмене презентације. | |||
Садржај практичне наставе | Пренос информације из писаног текста у дијаграм. Прављење усмене презентације на стручну тему у вези са електротехником. Идентификовање и описивање неке компоненте или инструмента. Употреба узрочно-последичних структура да би се описао узрочно-последични ланац неких појава у електротехници. Усмена размена информација из бележака. Прављење усмене презентације. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | ||||
Методе извођења наставе | Методе критичког размишљања, активне методе, методе развијања вештина размишљања вишег реда. Методе хуманистичке психологије. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | 40 | |
Практична настава | Усмени испит | 30 | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари | 10 |