13Е034АОС - Адаптивна обрада сигнала
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Адаптивна обрада сигнала | |||
Акроним | 13Е034АОС | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | ||||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Обрада сигнала 1 | |||
Циљеви изучавања предмета | Циљ је да се прикажу технике адаптивне обраде сигнала. Фокус је на примени адаптивне обраде сигнала у телекомуникацијама и аудио системима. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студенти ће савладати технике адаптивне обраде сигнала погодне за решавање практичних проблема. Научиће структуре адпативних филтара и одговарајуће адаптивне алгоритме. Биће обучени да решавају практичне проблеме у телекомуникацијама и обради аудио сигнала. Биће обучени да користе MATLAB за симулацију адаптивних система. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Дискретни стохастички процеси и модели, Wienerovi филтри, линеарна предикција, метод највећег нагиба, Least-mean-square адаптивни филтри, Калманов филтар, адаптивни филтри коришћењем структура са бесконачним импулсним одзивом, примена адаптивних, адаптивни системи засновани на подопсежном кодовању, “ Blind” еквилизација. | |||
Садржај практичне наставе | Анализа и синтеза алгоритама у MATLAB (MATLAB клон) окружењу. Имплементација на процесору сигнала, на развојном модулу. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
3 | 1 | 1 | ||
Методе извођења наставе | предавања, аудиторне вежбе, лабораторијске вежбе, домаћи задаци | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 0 | |
Практична настава | 0 | Усмени испит | 30 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 30 | |||
Семинари | 40 |