13С091НЈН - Немачки језик - нижи
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Немачки језик - нижи | |||
Акроним | 13С091НЈН | |||
Студијски програм | Софтверско инжењерство | |||
Модул | ||||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) |
| |||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 2.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Предзнање немачког језика на основном нивоу | |||
Циљеви изучавања предмета | развој језичких вештина у језику струке (читање и разумевање текстова), усавршавање комуникативне компетенције у области струке, разумевање, изражавање и интеракција у професионалном контексту, развијање продуктивних модела употребе термина и остале стручне лексике у писању и говору | |||
Исходи учења (стечена знања) | способност писаног и усменог изражавања и интеракције у ситуацијама професионалне употребе језика, проширен терминолошки фонд, овладавање лексичким средствима специфичним за свакодневну и професионалну комуникацију | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | рад на проблемима структура типичних за језик струке | |||
Садржај практичне наставе | проширивање терминолошког фонда иманентног стручној области, овладавање техникама писаног и усменог изражавања о проблемима и резултатима из дате области (прикази, излагања, краћи реферати), проширивање образаца говорне делатности путем дискусија о стручним проблемима, развијање способности читања специфичне стручне материје на нивоу глобалног, селективног и оријентационог | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | ||||
Методе извођења наставе | интерактивна настава, вежбе, презентације, дискусијe | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 30 | Писмени испит | 20 | |
Практична настава | 30 | Усмени испит | 20 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 0 | |||
Семинари | 0 |