13S081PM2 - Praktikum iz matematike 2
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Praktikum iz matematike 2 | |||
| Akronim | 13S081PM2 | |||
| Studijski program | Softversko inženjerstvo | |||
| Modul | ||||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 2.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | ||||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Proširivanje tema iz Matematike 1 i 2, predviđeno za studente sa boljim predznanjem. Osposobljavanje studenata da prepoznaju i rešavaju određene probleme sa kojima će se sresti u predmetima softverskog inženjerstva. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Student je sposoban da prepozna probleme iz svoje struke i da ih reši koristeći integralni račun, teoriju grafova, diskretnu verovatnoću, matrice i linearne transformacije. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Link ka predavanjima | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aZilrawv7AtbJgR6qU1AHxs0Ey_gTtLoxGQzMHf5w9AE1%40thread.tacv2/conversations?groupId=747b0895-01ed-4307-b2b5-8043e43a3e29&tenantId=1774ef2e-9c62-478a-8d3a-fd2a495547ba | |||
| Sadržaj teorijske nastave | Višestruki integrali, rekurentne relacije, funkcije generatrise, grafovi, diskretna verovatnoća, linearni operatori i transformacije, kanonička forma matrice. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Rešavanje raznih zadataka i problema koji prate teorijski deo kursa. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 1 | 1 | |||
| Metode izvođenja nastave | Predavanja,vežbe,diskusije, domaći zadaci. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 40 | Pismeni ispit | 15 | |
| Praktična nastava | 0 | Usmeni ispit | 15 | |
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | 30 | |||
| Seminari | 0 | |||

