13М061ММН - Моделовање микроелектронских направа
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Моделовање микроелектронских направа | |||
Акроним | 13М061ММН | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | ||||
Тип студија | мастер академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | нема | |||
Циљеви изучавања предмета | Од студената се очекује да кроз израду пројеката примене знање са предавања на конкретним проблемима микроелектронских направа. Потенцијални исход би укључивао и публиковање радова у домаћим и међународним часописима. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент је оспособљен да имплементира модел микроелектронске направе на адекватном нивоу детаља који обезбеђује коректан резултат симулације. Студент је информисан о CAD/CAE софтверу на тржишту и његовим компаративним предностима. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Моделовање микроелектронских направа на више нивоа. Компаративна анализа микро и макро модела и разлика у резултатима симулације. Моделовање сложених оптоелектронских направа на микроелектронском нивоу. Моделовање произвољних аналогних направа. Симулација електронских кола у комбинованом сигналу. Моделовање ожичења на нивоу интегрисаних кола и штампане плоче. | |||
Садржај практичне наставе | израда пројеката и оформљење научних радова | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
3 | 1 | |||
Методе извођења наставе | Практична настава на софтверским пакетима, израда самосталних пројеката, презентација пројеката. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 30 | |
Практична настава | 0 | Усмени испит | 0 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 0 | |||
Семинари | 70 |