13М051АСО - Адаптивни системи у обради сигнала и управљању процесима
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Адаптивни системи у обради сигнала и управљању процесима | |||
| Акроним | 13М051АСО | |||
| Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | мастер академске студије | |||
| Наставник (предавач) |
| |||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | нема | |||
| Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета је да се студентима презентирају основни концепти у адаптивној обради сигнала и адаптивном управљању. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Овладавање методама пројектовања за адаптивну обраду сигнала са акцентом на реалним проблемима као и техникама пројектовања адаптивних регулатора за широку класу детерминистичких, стохастичких и нелинеарних система. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Експоненцијални адаптивни алгоритми, адаптивно поништавање еха, мултиканално адаптивно филтрирање у фреквенцијском домену, технике редукције шума, адаптивна еквилизација у бежичним преносима, адаптивно управљање детерминистичким системима, функционално адаптивно управљање стохастичким системима. | |||
| Садржај практичне наставе | Студенти ће имати обавезу да на конкретним проблемима, применом програмског пакета МАТЛАБ примене неку од метода адаптивне филтрације сигнала или пројектовања адаптивног регулатора. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 3 | 1 | |||
| Методе извођења наставе | 45 часова предавања + 15 часова вежби на табли | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 0 | |
| Практична настава | 40 | Усмени испит | 30 | |
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | 30 | |||
| Семинари | 0 | |||

