13Е092НЈ42 - Немачки језик 4
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Немачки језик 4 | |||
Акроним | 13Е092НЈ42 | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | модул Електроника | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) |
| |||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 2.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Предзнање немачког језика на основном нивоу | |||
Циљеви изучавања предмета | проширивање терминолошког и фразеолошког фонда иманентног одређеној струци, обогаћивање и проширивање говорних образаца на темама из области струке (за потребе академске и професионалне комуникације), проширивање образаца писане делатности (припрема стручних текстова већег обима) | |||
Исходи учења (стечена знања) | овладавање вештинама разумевања на слух, језичка и терминолошка средства неопходна за праћење актуелног развоја у области уже струке, могућност састављања писаних форми већег обима | |||
Садржај предмета | ||||
Линк ка страници предмета | https://elearning.rcub.bg.edu.rs/moodle/course/view.php?id=588 | |||
Садржај теоријске наставе | овладавање техникама разумевања на слух на нивоу глобалног, селективног и имплицитног слушања дијалошких и монолошких јединица | |||
Садржај практичне наставе | развој модела укључивања у области специфичне за свакодневну и професионалну активност (карактеристична језичка средства), даље усвајање и примена стручне терминологије | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | ||||
Методе извођења наставе | интерактивна настава, вежбе (лексичке, граматичке), презентације, дискусијe, колоквијум | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 15 | Писмени испит | 0 | |
Практична настава | 15 | Усмени испит | 40 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 30 | |||
Семинари | 0 |